tisdag 7 juni 2011

Zlatan är kung!!

Hemma igen efter att ha kollat på matchen hos Fia och Petter i Floby. Ingen speciellt spännande match men alltid kul att kolla när Zlatan spelar, han är ju kung! Tycker dock att de kunde hållt sig till resultatet 4-0 eller att det kunde blivit 5-1 eftersom jag hade blivit några hundralappar rikare då! Jaja, kanske nästa gång!

Nu tänkte jag sätta in lite pengar på Unibet och spela lite poker, var riktigt länge sen nu. Problemet är ju att man blir fast och då blir det inte mycket sömn. Imorgon ringer klockan vid halv nio för då ska det tränas och pluggas. Förhoppningsvis går träningen lite bättre imorgon också för idag var det ju värdelöst! Funderar på om jag ska ta en springtur ute istället eftersom det inte går att andas på gymmet. Imorgon måste jag även till stan och försöka hitta någon studentpresent till Andreas, har ingen aning vad jag ska hitta på men nåt ska jag väl hitta.

Godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar