fredag 10 juni 2011

Studentfirande!

Hemma efter en lång men mycket trevlig dag. Idag har det varit studentfirande för Andreas hela dagen. Först gick vi till torget för att gratta och hänga lite rosor och sen kollade vi när de ströga i sina vagnar lite. Efter det fortsatte firandet hos Andreas med god mat och dryck! Åt ett hembakat bröd som någon släkting till Andreas gjort och det var det godaste brödet jag någonsin ätit, hade valnötter och någon slags ost i och smakade undebart! Hade jag kunnat med hade jag nog kunna stoppa i mig tio stycken :)

Jag saknar alltid min studenttid när jag kollar på studentfirandet, fan va kul det var! Alla studentfester med min underbara klass, studentdagen och balen. Jag kan iofs sakna skolan också, man gjorde ju inte mycket. Kan inte fatta att man klagade på att man hade mycket, var ju väldigt lite när man ser tillbaka och dessutom fick man ju hänga med kompisar hela dagarna! Blir ju inte mycket bättre än så.



GRATTIS ANDREAS!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar