torsdag 9 juni 2011

Desperate Housewifes och plugg.

Vad ska jag ha på mig imorgon på studenten...det är den stora frågan, och har inget svar på den tyvärr! Fick lämna tillbaka klänningen jag köpte på garderob 20, det var himla synd för jag tyckte verkligen om den. Den satt dock ått för mycket och det var den sista som fanns. Tog med två klänningar från mamma, får se om jag kan ha någon utav dem. Skulle helst vilja ha byxor men har inga lite finare och man vill ju se lite festligt kläd utt ialla fall.

Var på stan med mamma idag igen. Köpte två linnen och ett par leggins. Behövde verkligen lite basplagg och jag tycker Vero Moda är bäst när det gäller basplaggen, eller rättare sagt Vero Moda i Falköping...vissa utav deras butiker är riktigt dåliga. Efter vi gått på stan gick vi och tränade, gick grymt dåligt idag med. Vet inte varför? om det är värmen eller om det är att jag inte tränar lika många gånger i veckan eller om jag helt enkelt har dålig motivation. Jag sprang 2,5 km och körde lite på crosstrainen, det är ju bättre än inget :) Efter träningen passade jag på att även idag äta hos mamma, dels så är det gratis och dels så slipper jag sitta och äta själv :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Desperate housewifes, missade ju avsnittet i tisdags eftersom matchen var samtidigt. Sen blir till att läsa ett kapitel i boken innan jag somnar, då kan jag sova med gott samvete eftersom jag vet att jag åtminstone pluggat något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar