måndag 27 juni 2011

Ingen slödag här inte!

Idag har det gått i ett hela dagen, skönt för lite omväxlings skull :) Kom upp i vettig tid idag vilket inte hänt de senaste fyra veckorna. Pluggade lite på morgonen och sen drog jag till stan för att möta upp Martina och Anna för lite fika på lilla blå! Efter det blev det lite mer plugg och sen har jag spenderat dagen ute med att greja i trädgården, har bland annat klippt häcken! När detta var klart blev det dags att ta bort gamla plankor från huset, nu är det nämligen dags att byta fasad! Eller ja, jag kanske inte tog bort så många plankor utan jag hade främst övervakarrollen medan ludde och Jonas kämpade på....men lite gjorde jag ju iallafall! Nu blir det lite mer plugg innan det är läggdags, ska försöka vara lika duktig imorgon och gå upp i vettig tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar