onsdag 8 juni 2011

Låt mig sova =)

Nu har älsklingen åkt på Sweden rock och jag funderar på vad jag ska hitta på de närmaste dagarna. Strax så ska jag i alla fall dra mig till stan med mamma och sen är det träning som gäller. Har även blivit bjuden på mat hos mamma och det tackar man ju inte nej till...är ju så himla tråkigt  att sitta och äta själv!

Skulle ju egentligen tränat redan i förmiddags men jag har sovit så fruktansvärt dåligt i natt, blev inte många timmar. Så jag gick inte upp förrän strax innan elva. Mamma var ju snäll och ringde mig klockan sex imorse, tackar för det mamma! Det roliga är att när jag ringer upp för att kolla om det hänt något så svarar hon, vad gör du uppe?...daaa du ringde ju så jag vakande...jaha, jag ringde fel säger hon då. Lyckades ju iallafall somna om men vad hjälper det för klockan sju ringer Jonas och har ingen nyckel så han kommer inte in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar