fredag 17 juni 2011

Odensberg med samresgänget!

Tanken var ju att jag skulle till Skövde och få fina naglar idag, så blev det inte. Istället har jag suttit hemma och inte gjort speciellt mycket! Nu sitter jag hemma hos mamma, har precis ätit och nu ska jag slöa lite till innan jag gör mig i ordning inför en kväll i Odensberg. Ska till Anna och träffa lite gamla arbetskompisar från Samres och om vädret tillåter så blir det nog lite grill också! Kommer bli väldigt trevligt :)

Imorgon blir det antingen skövde eller kanske Lager 157...har inte bestämt riktigt än. Sen på kvällen är det examensfest för CK, ska bli så himla kul!!! Ser verkligen fram emot den kvällen men hoppas verkligen att vädret kan bli lite bättre än vad det varit idag!

Vill ju bara passa på att säga GRATTIS till mina två undebara vänner Martina och CK som tagit sig igenom en utbildning och nu tagit examen. Bra jobbat!!! :) Snart är det förhoppningsvis min tur också, längtar så! En termin kvar och den ska jag väl ta mig igenom även fast den känns som helt klart den svårasre och mest krävande terminen.

1 kommentar: