torsdag 16 juni 2011

planerar resor!

Det händer inte mycket på dagarna just nu. Skönt iofs men kan bli lite rastlös emellanåt. Har ju saker att göra men huvudet har sommarlov, what to do? Skriver som jag gjorde för några dagar sen, på måndag ska jag verkligen köra igång :)

Idag har vi planerat och kollat upp vandrarhem inför vår lilla roadtrip till Skåne. Ska bli kul att komma iväg lite...Hoppas vädret är fint också! Vi har bestämt oss för att det blir stopp i helsingborgs, malmö, köpenhamn, ystad och åhus! Idag har vi även börjat kolla på flygresor till Uruguay!!! Kan inte med ord beskriva hur glad jag är över att det blir ännu en resa dit med min underbara familj. Har nog aldrig mått så bra som jag gjorde när vi var där sist, helt undebart! När jag blir stor ska jag ha en lägenhet eller ett hus där och sen så ska jag åka dit VARJE vinter....två månader per år vore lagom :)

Förutom denna resan så hoppas jag komma iväg något mer nästa år. Förhoppningsvis kan jag och Jonas komma iväg på något innan man börjar jobba och så....thailand kanske, det vore härligt! Jaja, det får bli som det blir, beror ju på hur det blir med jobb och allt det där när man är klar med skolan. Går och tänker på det ganska mycket nu faktsikt, hur kommer det bli? vart kommer jag jobba? kommer jag få jobb? kommer jag behöva flytta/pendla?....massa frågor men inga svar, inte än i alla fall.

Lite bilder från Uruguay....åå vad man längtar tillbaka när man tittar på alla foton.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar