tisdag 21 juni 2011

Styrketräning!

Första dagen med styrketräning, gick väl hyfsat bra men det känns ju inte som om man tränar riktigt. När man springer blir man ju varm och helt slut men med styrketräning så är det ju bara tungt :) vet inte heller hur jag ska lägga upp träningen om jag både ska hinna med att springa och att styrketräna, vill ju inte behöva bo på gymmet! Igår var jag på berget och sprang, mycket härligare än att stå på löpbandet och svettas men också mycket jobbigare! Klarade bara fyra km men ökade tempot lite så jag är nöjd!

Idag har jag börjat plugga!!! Ja ni läste rätt, jag har tagit tag i mina sommarstudier. Det var verkligen på tiden. Kommer ju att hinna, men tanken är ju att jag ska slippa plugga under tiden som Jonas har semester och ska det ske så får jag nog sätta fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar