tisdag 14 juni 2011

Flyttdag!

Nu har jag inte längre kvar min lägenhet! Imorse ringde klockan alldeles för tidigt och det var dags att åka till Borås för att flytta ut. Vi fick ta två bilar för att kunna få med allt hem. Trots att lägenheten är så liten så tog det hela dagen och var riktigt jobbigt. Känns i kroppen nu efter bärande av möbler och städningen. Känns lite sådär att bli av med lyan, har vart så himla skönt att ha den när det varit långa dagar och fullproppade veckor i skolan. Kommer bli en jobbig termin nu när man måste gå tillbaka till att pendla varje dag. Som tur är så är det ju bara en termin kvar och det kändes ändå onödigt att lägga så mycket pengar över sommaren på lägenheten när jag förmodligen bara ska åka fram och tillbaka i tio veckor till. Sen är ju C-uppsatsen halva terminen och den funderar jag på att göra själv!

Imorgon är det fullt upp, ska hinna plugga, åka till Uddevalla och sen ska jag hinna hem och träna innan det är dags för tjejkväll på Gondolino med vänner!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar