måndag 13 juni 2011

Börja plugga kanske?

Nu är ordningen återställd, älsklingen är hemma från sweden rock och jag slipper var hemma ensam hela dagarna, har varit tomt här hemma utan honom!

Idag är det dags att ta tag i sitt liv. Detta säger jag iofs till mig själv varje måndag och denna måndag är alltså inget undantag. Träningen har gått dåligt och jag har inte börjat med sommarkursen, men nu är det alltså dags att sätta igång! Hittills så har jag bara sprungit då jag haft som mål att klara att springa fem km, nu ska jag även lägga till styrketräning på schemat, ska bli kul faktiskt men det känns som att träningspassen kommer ta så himla lång tid bara!

Helgen har varit bra, i fredags var det som jag skrev innan studentfirande för Andreas och i lördags åkte jag till lyan i Borås med Martina, väldigt kul! Vi började kvällen med en öl på uteserviering och sen drog vi till Brasseriet där det var after work! Beställde black and white och drack vin, gott!!! Sen avslutade vi med att gå på bio - baksmällan del 2 - väldigt rolig film, rekommenderas verkligen! Vet dock inte om den blev lite extra rolig när man druckin innan biobesöket ;) På söndagen var det tänkt att vi skulle gå på stan och shoppa lite men stan i Borås har tydligen inte öppet på söndagar, what?? Till och med Skövde som är hälften så stort har ju öppet på söndagar! Jaja, vi åkte till knalleland istället och shoppade lite där innan vi for hem till Fkp igen.

After work på Brasseriet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar