onsdag 8 juni 2011

renoverat bloggen

Det är något fel på min dator, den blir så jäkla varm när den varit på ett tag, har jag den i knät mer än fem minuter så känns det som om jag brinner! Å andra sidan så kanske det är ett tecken på att jag suttit lite väl mycket framför datorn idag, blir ju så när man är ledig :) I brist på annat så har jag renoverat bloggen lite, det behövdes. Nu ser det inte längre ut som om det är en tolvåring som har den!

Som jag skrev innan så har jag varit och köt en studentpresesent till Andreas. Passade även på att köpa en fin sommarklänning till mig själv, hittade den på garderob 20! Tror jag kanske ska ha den på studentfirandet på fredag. Lägger upp en bild på den imorgon så ni får se hur fin den är :)

Efter att vi vart på stan så fick jag mat hos mamma. Gud vilken god mat, åt tills jag hade ont i magen! Hon gjorde fläskfilé i ugn med en jättegod sås på som innehöll champinjoner och gorgonzola ost. Till det åt vi hemgjort potatismos. Helt klart det bästa jag ätit på länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar