tisdag 7 juni 2011

Sommarrutiner!

Nu har jag kommit hem efter ett misslyckat träningspass. Gick riktigt dåligt idag, är lite besviken på mig själv men jag får ta nya tag imorgon. Är lite trött på Actic eftersom de har så dålig ventilation i deras lokaler, är det lite varmt ute så är det kört! Man kan knappt andas där inne och hur ska man då kunna springa!!

Försöker skapa lite rutiner så att jag får något gjort nu när jag går hemma. Blir ju så lätt att man annars bara sitter och gör inget. Har gjort ett litet schema som jag ska försöka gå efter. Tänkte att om jag följer schemat nu så kanske jag kan vara helledig från plugg och sånt när jonas har semester. Har även bestämt att jag ska sätta klockan på halv nio på vardagarna, vill ju inte vända på dygnet helt och sen så vill jag hinna träna på förmiddagen och hinna plugga innan jonas går upp.

Idag började sommarkursen, den verkar inte särskilt jobbig. Två böcker att läsa och fem inlämningsuppgifter som ska göras innan den 12 augusti. Det ska jag väl klara av. Ska börja ta tag i det redan imorgon, de två första uppgifterna ska vara inne den 24 juni.

Nu ska jag gå ut och hänga upp en tvätt och sätta i en ny maskin och sen ska jag vänta på att Jonas kommer upp så jag kan tjata med honom till Lilla Blå för en fika :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar