söndag 19 juni 2011

Examensfest!

Känns som om jag hade kunnat sova bort hela dagen idag. Satte klockan på elva och tvingade upp mig men jag kände mig långt ifrån utvilad då! Har inte haft ork till att göra nåt idag, vädret är kass och jag är seg så idag är soffan min bästa vän!

Gårdagen var dock mer händelserik, då var det nämligen examensfest/födelsedagsfest för Ck som nu är färdigutbildad ekonom! Kalaset började med god mat hos hennes föräldrar, grillspett och mumsig potatissallad och därefter tårta, och sen blev det plantis med vännerna. Jättelyckad kväll!!! Till min förvåning var det ju också en del folk på plantis, trodde faktiskt att vi skulle vara ensamma där nu när vädret var så kass.

Här kommer lite bilder från gårdagen, Tack för allt Malin!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar