söndag 1 maj 2011

Tacos!

Sitter här och tycker synd om mig själv för att jag återigen tentapluggar. Vi hade tenta i fredags och imorgon ska en hemtenta in, tortyr! Jag fattar inte mycket av denna tenta alltså, det är massa siffror och statistik och det vet ju alla som känner mig att det inte är min grej!

För övrigt så har helgen varit kanon, i fredags var jag ju jättetrött så det hände inte mycket den dagen, jag grillade gott och lade mig tidigt. Igår var det desto mer fart på mig. Då var vi hos Armin i hans superfina lägenhet.  Hade riktigt kul, va så länge sen vi festade ihop och dessutom blev vi ju lite fler folk än tänkt, himla trevligt var det :)

Sen var ju tanken att vi skulle till Bredablick i tid men tiden rann iväg och vi var kvar hos Armin, när vi väl kom till Bredablick var det riktigt lång kö och den rörde sig inte särskilt snabbt. När vi kommit hälften så fick vi reda på att de inte släppte in mer folk förrän andra gick. Vet inte hur länge vi stod och köa men det kändes som en evighet och det var såå kallt. Efter en lång stund så fick de flesta av vännerna nog och gick hem men jag och Lake stod kvar och det var ju tur för fem minuter senare kom vi in. Förrutom at jag totalt nyktrat till i kylan så var det riktigt kul!!!

Idag har jag varit hos mamma och Ludde och ätit tacos och firat luddes födelsedag! Mycket gott, tack för det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar