onsdag 4 maj 2011

Vill ha!!!

Dags att lägga sig och sova, imorgon blir det en lång dag i skolan och sedan ska det köpas målarfärg och hämtas plankor som vi beställde idag :)

Just nu har suttit vid datorn och försökt jobbat lite med B-uppsatsen. Men så råkade jag börja kika på lite annat på internet. Konstigt att man alltid hittar sååå mycket vikitgt just när man ska sätta sig och plugga ;) Har suttit och spanat på lite saker som jag så gärna vill ha....och den listan kan göras lång! Tyvärr håller inte plånboken med mig, annars hade jag shoppat loss.

Min lista på saker jag vill ha just nu:

Bild:google
  • En tatuering
  • Snygga och bra joggingskor i rosa och svart (nike)
  • Ett rosa löpband från attract
  • Iphone 4
  • Ipad
  • Optismooth rakpermanent
  • pulsklocka
  • vårskor

Bild:stadium

Ja, då vet ni vad jag sitter och kikar på när jag egentligen ska plugga....

Bild:google



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar