onsdag 4 maj 2011

Byggare Laura!

På väg hem från skolan efter första grupparbetsdgen på B-uppsatsen. Lär bli mycket jobb, allt tar så mycket längre tid än vad man tror! Idag ska jag träna inför mitt uppsatta mål vilket är att kunna springa en halvmil utan att stanna...kanske inte så svårt för de flesta men med min kondition kommer det allt ta ett tag. Sprang i måndags och igår och än så länge fixar jag tre km! Hur jag ska lyckas träna idag vet jag inte...har svårt att ens röra mig av all träningsvärk efter springturerna och situpsen:) Efter träningen väntar ca 100 sidor forskning som ska vara läst tills imorgon!

Dessutom så ska jag och Jonas böja byta fasaden på huset. Tanken var ju att vi skulle ta hem någon hantverkare som skulle ordna detta men det var ju svindyrt så vi får helt enkelt ta hand om det själva...kan gå hur som helst;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar