fredag 6 maj 2011

Spotify i mobilen!!!

Har äntligen skaffar spotify premium nu så nu kan jag lyssna på härlig musik i mobilen utan att behöva krångla med att ladda ner....underbart! Nu ska jag sätta mig och göra lite musiklistor. Ska bland annat ha en lista med träningsmusik, blir ju lite lättare att springa med en massa goa låtar. Bäst att träna till just nu är ju Jenifer Lopez nya låt "on the floor"...går ju inte att sitta still när man hör den låten!

Idag har jag försökt läsa lite forskning kring ämnet vi ska skriva om på B-uppsatsen men nu är klockan två och det är fredag så nu lägger jag ner det! Idag blir det heller ingen träning för min del, tar en vilodag efter fyra dagar på gymmet. Frågan är bara vad man ska göra idag...? Vet ju vad jag borde göra men det jag borde göra det vill jag inte göra. Funderar på att försöka få med mig älsklingen på en fika på lilla blå när han vaknat till liv och som det ser ut nu så kanske det kan bli lite grillmat ikväll, det hade inte vart fel alls!

Trevlig helg!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar