onsdag 25 maj 2011

Varför får jag inte blogga?

Kan ju börja med att fråga blogger vad det är som händer!? det är ju en fördel om man kommer in på sin blogg nångång! Har krånglat väldigt mycket den senaste tiden, så skyll inte på mig för de dåliga uppdateringarna.

Nu är den tuffa perioden med uppsatsskrivande snart slut...bara rättning och opponering kvar och sen är det typ sommarlov. Ska visserligen läsa på distans i sommar men det är ju bara på halvfart så det känns ju inte som om att jag kommer jobba ihjäl mig direkt ;) Just nu känns det dock som om jag har tusen saker som jag måste göra...saker som fått vänta bara för att det vart mycket i skolan. Får lite smått panik när listan på saker man måste ta tag i bara växer och växer! Idag ska jag iallfall försöka ta tag i vissa av dessa. Jag ska tvätta (har en gigantisk tvätthög som väntar), jag ska till banken, jag ska träna och jag ska beställa böcker och ordna CSN till sommarkursen.....resten får vänta tills imorgon!

Nu ska jag sätta i en tvätt och sen ska jag sätta mig i soffan och kolla på gårdagens Big Brother avsnitt innnan jag tar tag i saker och ting!!! För övrigt så måste jag ju säga jippi för att Gurkan åkte ut, nu kan jag kolla på programmet utan att bli nedstämd av hans hemska humör :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar