lördag 21 maj 2011

10 dagar kvar...

Dålig uppdatering men det finns inte vidare mycket att skriva om eftersom jag inte har något liv för tillfället. Jag håller på med B-uppsats, skitjobbigt! På torsdag ska den lämnas in och vi ligger fortfarande efter så imorgon bitti åker jag till Borås igen för en lång vecka. Senaste dagarna har det gått i ett, jättelånga dagar och ingen tid till annat. Nu längtar jag mer än någonsin till mitt sommarlov som faktiskt bara är 10 dagar bort (8 skoldagar).

Nu har det blivit klart med lägenheten, en tjej tar över lyan den 17 juni, känns lite tråkigt, har varit väldigt skönt att ha den de veckorna det varit mycket....den sista tiden har jag dock inte varit där så mycket, bara någon dag då och då. Nu blir det väl sista veckan som jag bor i den för efter skolans slut så kommer jag ju inte hålla på att åka dit.

Har försökt att njuta av min enda lediga dag idag men är både helt slut och jättestressad på en gång så det är svårt. Nu ska jag i alla fall laga lite mat, blir potatis i ugn och grillad lax & kyckling...kunde inte bestämma mig så det fick bli både och ;) Efter maten ska jag åka och hyra film och köpa grönsaker och dip. Kvällen kommer nämligen att spenderas framför tv:n med snacks och ett glas vitt vin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar