söndag 29 maj 2011

Sjukhusbesök

Denna dag blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Fick knappt någon sömn alls inatt. Tror jag somnade strax efter ett och runt tre vaknade jag av att Mathias var jätteledsen. Stackarn hade fruktansvärt ont i örat. Han fick en alvedon och sen gick vi ner och kollade lite på film med hopp om att han skulle må lite bättre och kanske somna. Men alvedonen hjälpte inte alls och han hade så ont. Idag var det tänkt att vi skulle till Jonas mamma och fira mors dag, och det gjorde vi också men vi fick slänga i oss maten för vi fick tid på jourmottagningen. Väl där visade det sig att de inte hade tid ändå så det var ju bara att sitta snällt och vänta i två timmar! Precis som väntat så hade stackarn fått öroninflammtion men förhoppningsvis blir det bättre nu när han får medeciner. Efter sjukhusbesöket åkte vi iallafall tillbaka till Jonas mamma för lite kaffe och fika....så lite mors dag firande blev det ju i alla fall! Min mamma firade vi ju förra söndagen eftersom vi alla trodde att det var mors dag då :) Och tur var väl det för den här helgen var hon ju ändå i stockholm.

Nu ska jag lägga mig och läsa och sen är det dags att sova, imorgon ställer jag klockan för att gå och träna och efter det blir det plugg inför opponeringen på onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar