lördag 28 maj 2011

Spenderat dagen i favvofåtöljen!

Dagen blev allt lite bättre sen, bestämde mig för att ta de lugnt och försöka njuta av att inte ha några måsten. Har ju lite svårt för detta ibland, särskilt efter en stressig period....svårt att varva ner och då blir jag lätt rastlös! Beslöt mig för att välja ut en bok och sätta mig och läsa en stund. Kan säga att det var flera år sedan jag läste en bok för nöjes skull. När man har drygt tusen sidor som man måste läsa till varje kurs så prioriterar man inte att läsa på fritiden. Hade glömt hur avslappnande och roligt det kan vara :) Har läst i princip hela dagen, tappade upp ett varmt bad och låg och läste i badet i över en timme och sen förflyttade jag mig till favvofåtöljen och fortsatte läsa.

Nu har vi kollat på fotboll och Barca vann precis som väntat :) Tyvärr vann jag inga pengar eftersom jag spelade på resultatet 2-0 till Barca...jaja, jag spelade tio kronor så jag hade nog inte vunnit några större summor ändå ;) Idag gjorde jag goda baguetter med nötkött, mozarella, sallad och annat gott som vi åt medan vi kollade på matchen. Supersmarrigt blev det!

Nu är det läggdags, tar med mig boken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar