måndag 9 maj 2011

Lunch på Glädjen

Igår tog jag en sväng till skövde med Jonas, Ludde och mamma. Vi kikade lite i affärer och jag köpte en fin sommartopp på Gina Tricot. Jag var även på Intersport för att kolla på promenadbandet från attract som jag varit sugen på att köpa men det kändes inte lika bra när jag såg det i verkligheten så det blev inget köp. Får allt ta mig till gymmet när jag vill springa. Efter att vi gått runt på stan lite så gick vi till Glädjen där vi åt en god lunch. Jag beställde entrecote med klyftpotatis. Smarrigt var det :)



Idag har jag haft en lång dag i skolan och imorgon blir det ännu en sådan. Känns riktigt drygt med B-uppsats. Trodde det skulle vara lite kul men det var det inte, går riktigt trögt och jag har inte alls lust att engagera mig särskilt mycket i det. Det positiva är att det bara är tre veckor kvar till SOMMARLOV!!! ååå vad jag längtar :) Visst, jag ska plugga då med men det blir en helt annan grej eftersom den kursen är helt på distans och dessutom bara på 50 %

Nu har jag precis grillat för ovanlighetens skull...jag älskar att grilla, det är så jäkla gott och nyttigt är det okcså. Blev kyckling och en god sallad till! Nu ska jag ta mig en långdusch och sen så ska jag fixa allt inför skoldag och övernattning i Borås. Efter det ska jag lägga mig i soffan och bara slöa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar