måndag 30 maj 2011

Nådde mitt mål!

Sitter här och ångrar att jag inte tog tag i det jag skulle idag. Nu måste jag sätta mig och plugga och det vill jag ju självklart inte...vill ju sova nu, ska upp tidigt imorgon! Positivt är att jag kom iväg och träna, och bra som tusan gick det också. Hade som mål att kunna springa 5 km innan skolan började i höst men nådde målet idag...så kul! Nu ska jag försöka hålla detta och så småningom hoppas jag kunna förbättra tiden. Kan tänka mig att mina vänner skulle kunna gå fortare än vad jag springer, men å andra sidan vet alla som känner mig att jag inte är särkilt snabb...jag skyller det på att jag har korta ben!

Idag fick jag mina böcker till sommarkursen, 400 sidor på  hela sommaren...jisses vad mycket ledigt jag kommer att ha!. Det är ungefär vad jag brukar ha på två veckor. Nu har jag hur många veckor som helst på mig och inget åkande...jippi!!! Dessutom är det väldigt enkla böcker verkar det som...kändes som gymnasieböcker :) Ibland ångrar jag att jag valde Borås, lärarna där älskar ju att plåga en med hur mycket böcker som helst. Så här hade jag ju velat ha det HELA TIDEN.

Ne, nu ska  jag inte sitta här mer...nu ska jag PLUGGA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar