fredag 29 april 2011

Godnatt!

Klockan är halv tio en fredagkväll men jag ger upp, ush såå trött jag är. Det blir sängen när som helst. Det har varit två ritkigt hemska dagar med panikplugg och alldeles för lite sömn. Att jag aldrig lär mig att börja plugga i tid, man kan ju tro att jag är kvar på gymnasiet!! Idag var i alla fall tentan, jag hoppas verkligen att det gick vägen men jag vet inte. Kuggar jag får jag ju verkligen skylla mig själv efter att ha slöat så men jag hoppas verkligen jag  klarar det för jag orkar inte har det hängande över mig!! För övrigt så var detta min sista salstenta någonsin vilket känns för jävla bra!! :) Satt och räknade på det, har nog bara tre tentor kvar över huvudtaget...men så har jag ju två stora uppsatser kvar också! Efter sommaren är det nedräkning på riktigt!

Imorgon ska vi till Jonas mamma och äta gott och på kvällen ska jag till Armin som jag inte träffat på jättelänge, ska bli riktigt skoj! Blir lite party tror jag och förhoppningsvis utgång. Är ju lite sugen på att dra till bredablick och kolla in det stället :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar