torsdag 7 april 2011

Marknaden med mamma!

Försov mig idag...det är bland det värsta jag vet tror jag, man blir ju så himla stressad och stressen sitter i  ett bra tag efter. Idag var det viktigt att komma i tid då det var seminarium så jag satte dels klockan och så bad jag jonas ringa ifall...klockan råkade jag ställa en timma för sent och mobilen var tydligen på ljudlöst så jag sov gott vidare medan han ringde som bara den. Det slutade med att jag fick ta bilen och åka i illfart till Borås...som tur var hann jag :)

Efter skolan så åkte jag hem till fkp igen eftersom jag inte har skola förrän på måndag, jag om mamma tog en sväng till marknaden....finns ju inte så mycket att ha där men ändå lite kul att gå omkring och kika. Lite köpt blev det ändå, fick än jättefin väska av min snälla mamma och sen så köpte vi självklart munkar som vi fikade upp hemma hos henne lite senare :)


Tack fina mamma!
Skulle kunna äta det var dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar