onsdag 27 april 2011

Tentaplugg!!

Efter en härlig påsk så är det dags att ta tag i sitt liv igen. Tenta på fredag och har ännu inte tait tag i pluggandet ordentligt. Idag är jag supertrött, sov knappt nåt inatt så nu ska jag försöka ta en lite tupplur för att sedan ta tag i det tråkiga skolarbetet!

Sista två veckorna har jag ätit cambridge ren kur men nu får jag äta igen, jippi! Gick ner 5 kilo och förhoppningsvis kan jag gå ner 5 till innan sommaren. Vore gött det :) Sen är ju utmaningen att hålla vikten också men det ska väl gå ; )

På fredag ska jag säga upp min fina lilla lägenhet, vill inte vill inte vill inte....men jag är faktiskt inte där så mycket nu eftersom vi inte har så himla många dagar i skolan per vecka. Annat var det när jag läste dubbelt, då var det tur att jag hade den! Jag kommer ju i alla fall ha den terminen ut vilket är gött med tanke på att jag skriver B-uppsats med två andra...kommer blir många och långa dagar i Borås!


Kommer att sakna min fina lägenhet.

1 kommentar:

  1. Längtar tills jag får se din lägenhet!!

    Har kollat upp helgen, va det den första eller andra helgen i juni? som det ser ut nu kan jag båda! :) om det va fre-lörd?

    SvaraRadera