onsdag 13 april 2011

Glasögonen har kommit!

Som jag skrivit innan så har jag vart hos optiken och gjort synundersökning och det visade sig att jag nu även behöver glasögon på långt håll (tidigare har jag bara haft brytningsfel och sett lite dåligt på nära håll). Var på specesavers, kändes som om de va billigast...man får ju ett par på köpet :) Har tänkt att göra ett allvarligt försök i att använda mina glasögon denna gång även om jag ser helt galen ut i dem!! Idag fick jag i alla fall hem ena paret och det var helt underbart kan jag säga...livet är liksom mindre suddigt nu ;) Kändes som jag hade köpt HD-TV när jag satt och kollade på mästerkock i mina nya brillor! Hoppas mitt andra par kommer snart nu bara för det va ju dem jag ville ha...dessa kom liksom mest med eftersom jag var tvungen att välja ett par till!

Har varit väldigt trött idag också, inte alls känt mig kry de sista dagarna...men nu på kvällen har det känts bättre så förhoppningsvis är jag på topp imorgon igen när jag ska till Borås för veckans sista skolbesök.

Nu ska jag sätta mig med hemtentan en stund och sen är det godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar