torsdag 14 april 2011

sommarregn!!

Efter ett antal dagar med motivationsbrist och trötthet är jag mig själv igen. Imorse fick jag ett ryck och drog iväg till Borås redan vid sju istället för vid elva som jag tänkt. Detta ledde ju till att jag fick en del pluggtid innan seminariet...fick ganska mycket gjort faktiskt! Nu bestämde jag mig för att det får bli Borås imorgon också, hade tänkt stanna hemma men blir ju roligare att tentaplugga med vännerna! Idag fick jag även reda på att jag fick VG på den hemska tentan jag hade för några veckor sen...blev så himla glad dels för att jag trodde att jag eventuellt skulle kugga på den och dels för att läraren skrev en sån underbar feedback, han skrev att arbetet var mycket bra, stundtals lysande!!!

Lagom till att jag skulle till  tåget så öppnade sig himlen i Borås och regnet vräkte ner. Jag som annars hatar när det regnar tyckte det var riktigt mysigt! Det kändes som om det var sommar, ett riktigt sommarregn :) Jag fick bara en sån lust att gå ut i ösregnet så istället för att ta bussen till tågstationen som jag annars gör när det är dåligt väder så promenerade jag i lugnt tempo och med musik i öronen i ösregnet, låter ju helt knäppt men det var riktigt härligt! :)

   

Sommarregn i Uruguay...å vad jag längtar tillbaka!!!

1 kommentar:

  1. Du vi drar väl i januari 2012 men hoppas det inte blir samma skyfall som sist

    mvh Plastis

    SvaraRadera