onsdag 20 april 2011

Onsdag!

Det är onsdag och tentorna börjar närma sig. Det är nog dags att lägga i en högre växel om jag ska fixa denna kurs! Tanken var ju att jag skulle fått en del gjort i måndags men dels så hade jag föreläsning och sen så var vi tvugna att sitta med grupparbetet och när jag kom hem till lyan kändes det ju helt fel att sitta och plugga, det var ju såå himla fint väder! Istället så tog jag på mig promenadskorna och gick en långpromenad. Efter det satte jag mig i en park och njöt av solen. Väl hemma igen var jag alldeles för slö för att plugga ;) Igår blev det en lång dag i skolan och sen åkte jag hem till fkp. Mamma och ludde tittatde förbi en sväng och sen drog jag upp till berget och sprang...vilket resultera i att jag var för trött för att plugga även igår ;)

Idag är det väl ändå tänkt att jag ska få lite gjort, men nu är klockan två och det har inte blivit så mycket än. Jag har varit hos optiken och hämtat glasögon nummer 2. Efter det hade jag en del andra ärenden på stan som jag passade på att göra. Svårt att finna tid att plugga när ALLT annat är roligare, men jaja, nu får jag väl ändå sätta mig en stund :)



Under min promenad i Borås fick jag syn på det här
fina påskträdet som var på torget i Borås :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar