onsdag 6 april 2011

Tillbaka =)

Usel uppdatering...ja vet! Har inte alls varit sugen på att blogga den sista tiden och har heller inte läst alla de bloggar som jag annars följer. Haft en jobbig period med massa jobbigt i skolan. Har nog aldrig känt mig så dum som jag gör nu, fattar ingenting! Min motivation är som bortblåst, orkar inte sitta och plugga...fy fan va tråkigt det är!

Kommer knappt ihåg vad jag har gjort sen sist jag skrev men jag har i alla fall varit på återbesök hos optiken som meddela att jag ser dåligt på nära håll, att jag ser dåligt på långt håll och att jag har brytningsfel...haha, lyckat! Så nu måste jag ha glasögon jämt...men vi får väl se hur det blir med det :)

I fredags åkte jag till mamma direkt efter skolan för att hjälpa henne komma i ordning i den nya lägenheten. Jag sov över där eftersom vi även hade en del att göra på lördagen. På lördagskvällen var det PARTY på glädjen i skövde. Undebart att festa med alla goa vänner, blir ju inte så ofta längre. Hade en riktigt trevlig kväll, mycket lyckad cirkusfest...tack för det Emma & Martina :)
Festfixarna Martina & Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar