tisdag 29 mars 2011

Utförsäljning = kaos

Tentan är klar och inlämnad, sämre tenta har jag nog aldrig lämnat in så nu är det bara att vänta och hoppas på att man klarar sig :) Igår hade jag två föreläsningar men jag gick hem i pausen på den andra efter att ha somnat till...så går det när man sitter med tentan till halv fyra på morgonen. Igår kom Jonas till Borås, vi var båda så himla trötta så vi gick till hemmakväll och hyrde tre filmer och sen låg vi bara och slappa hela kvällen.

Idag var jag på Gina Tricot utförsäljning i Borås, tyvärr blev det inte mycket handlat eftersom det dels var ganska utplockat o därför att jag inte orkade med allt folk som var hysteriska efter fynd. Ska man shoppa loss bör man nog åka dit på morgonen men då lär man få köa!! De dyraste plaggen kostade 75 kronor, tröjor kostade 25 och skärp och annat smått sålde dem för tio kronor! Folk var hel galna, tänk att man kan tappa allt vett bara för att det är rea! Så fort personalen kom ut med kläder så attackerades dem av en flock tjejer som ville komma åt kläderna, såg riktigt kul ut när folk försökte ta kläderna i farten medan personalen skulle få ut dem i butiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar