måndag 21 mars 2011

Vart tog solen vägen?

Dags för tentaveckan då, jippi! Började bra i alla fall, jag är uppe och det är ett stort fett plus. Har nämligen svårt att komma upp på morgonen när jag vet att tråkigt skolarbete väntar. Den här tentan hade de verkligen krånglat till kände jag, förtår mig inte på den alls! Det är väl bara till att skriva och hoppas att det blir någolunda rätt :) Vid såna här tillfällen längtar jag sååå mycket till att börja jobba, ska bli så skönt när skolan är slut och man kan börja leva ett normalt liv ;) jaja, inte så värst mycket kvar av utbildningen ändå, det går nog ganska så snabbt. Efter denna tenta så har jag bara 4 tentor och två uppsatser kvar allt som allt så det tar ju på det i alla fall.

Det skulle ju vara sol och 10-15 grader idag men det lär det ju inte bli! Visserligen är det tidigt än men det är ju jättegrått ute. Jag som skulle ta en härlig långpromenad för att få en paus i studierna, det lockar ju inte nu när det är så trökigt väder.


Vart tog solen vägen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar