tisdag 8 mars 2011

Shoppa inför våren!

Ännu en dag med strålande sol, det ska firas med en långpromenad! Idag var det skoldags och nu blir det lite mer tempo kommande veckor, men jag ska inte klaga för jag har haft två väldigt slöa veckor i skolan :) Idag pratade vi om konflikter på arbetsplatsen, riktigt intressesant var det! Nu blir det skön musik på högsta volym och lite städning här hemma och sen är det promenaddags! Sen får jag allt ta å plugga lite så att jag slipper ha en hög med måsten till helgen!

Tänkte att jag skulle hälsa våren välkommen genom att köpa en klänning. Fick ett erbjudande från ellos, 50 procent på en vara. Brukar inte handla där men tyckte allt att de fått in lite fina vår och sommarkläder. Nur är frågan bara vilken jag ska välja...kanske får det bli båda :)


1 kommentar: