torsdag 17 mars 2011

Vårpromenad och fika

Har fått massa gjort idag, älskar såna dagar. Men gud vad motivationen går upp och ner hela tiden, särskilt när det gäller skolan! Imorgon har jag inte ett endaste måste...ska inte göra nåt förutom att vila upp mig och ladda inför tentatortyren som börjar på fredag! joo, jag ska till VeroModa som har 50 % på hela sortimentet, men det ska jag väl orka med :)

Eftersom det var så fint väder så satte jag mig ute och läste en stund även idag, fick allt sitta en liten stund innan spindlarna jagade iväg mig. Lite senare tog jag en promenad till Martina som kommit till fkp och efter lite fika så vandrade jag vidare till mamma och hälsade på en sväng. Men sen fick allt jonas komma och hämta mig för när solen gått ner blev det ju riktigt kallt.




Så här hittade jag Ronja sovandes i vardagsrummet...
kanske försökte hon sig på att sola lite :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar