torsdag 10 mars 2011

skitväder!

Ush så tröttsamt med detta skitvädret, går ju inte att gå ute så mycket vatten är det! Gick till affären runt hörnet bara och hade två vattenpölar i skorna när jag kom hem. Idag är jag i min lya i Borås, var ju ett tag sen jag var här nu eftersom jag vart så lite i skolan. Får så himla mycket mer gjort här, har redan gjort det jag ska både för idag och imorgon :)

Har för övrigt använt mina nya tillfälliga glasögon både igår och idag och gud så skönt det är för ögonen, texten blir ju jättestor...haha! Blir nog lite mer läsning nu och sen blir det lite middag och tv-tittande innan det är dags att sova. Imorgon har vi Lean-spel ï skolan vilket innebär att vi ska bygga med lego, ska bli mycket spännande :)

1 kommentar:

  1. Skönt att du ser nu med dina nya glajjor vi hoppas du även ser oss.

    Mvh Plastis

    SvaraRadera