fredag 25 mars 2011

dags att skaffa en kalender kanske?

Första frågan på tentan är klaaaar!!! tog ju bara fem dagar, haha! Nu är det en fråga kvar och jag har tre dagar på mig, alltså hela jäkla helgen...ush va tråkigt!

Igår var det tänkt att jag skulle till optiken för ett återbesök, men eftersom jag är världens rörigaste just nu så kom jag inte när jag hade tiden utan en halvtimme senare...måste skaffa en kalender ;) Det slår ju inte när jag skulle till ögonmottagningen, satte klockan på 07.00 för att ta mig till KSS, väl på KSS fick jag höra att visst stämde det att jag hade tid, men problemet var ju att den inbokade tiden var i falköping, opps! Väl hemma kollade jag på lappen och då hade de även med en bläckpenna strykit under falköping...jag är hopplös. Jaja, nu har jag en tid på onsdag hos optiken istället, går ju det med :)

Igårkväll tog jag en liten paus i pluggandet å åkte till brorsan och käkade pizza! I helgen ska vi dit igen för då är det hans tur att hålla i "halv åtta hos mig". Ska bli kul att se vad han hittar på! ne nu blir det plugg plugg plugg all day long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar