fredag 11 mars 2011

Halv åtta hos mig!

Nu är jag hemma i fkp igen, tog bussen idag från borås till fristad och sen från fristad till herrljunga för att sedan ta tåget från herrljunga hem. Lär jag inte göra om, för det första tog det 2 ½ timme, blää! och för det andra så blev jag åksjuk innan vi lämnat borås. Från och med nu blir det tåg, även om jag får vänta i skolan i flera timmar.

Idag var det Lean-spel i skolan, väldigt kul måste jag säga...vi byggde legobussar! Helt klart annorluna lektion än vad man är van vid. Mer legobyggande till högskolan! :)

Nu ska jag ta och vila lite innan jag sätter mig och pluggar det sista för idag. Ikväll är det premiär för "halv åtta hos mig" med la familia, ska bli mycket spännande att se hur värdparet mamma och Ludde lyckas ikväll! Menyn fick vi igår på posten, såg bra ut...men smakar det bra..det återstår att se!

1 kommentar:

  1. Åh vad roligt med halv åtta hos mig! Hoppas maten smakade bra! :)

    SvaraRadera