tisdag 22 mars 2011

Arbetsintervju

Om jag var stressad inför tentan innan så är det inget mot vad jag är nu. Imorse ringde de nämligen från ett jobb jag sökt och undrade om jag ville komma på arbetsintervju :) Jättekul så klart men intervjun är imorgon bitti vilket innebär att jag måste förbereda mig inför den idag och morgondagen går åt till att åka till Borås och hoppas på det bästa. Hur jag ska hinna göra tentan nu när två dagar försvinner vet jag inte...men jag får väl helt enkelt tokplugga i helgen :)

Ska inte hoppas för mycket, är ju flera som ska på intervju och som jag fattade sökte de bara en...men visst vore det kul att få jobba lite inom det man läser till! Ne, nu måste jag hitta studieintyg, arbetsintyg och arbetsbetyg, kontakta referenser mm inför morgondagen. Sen blir det plugg hela kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar