onsdag 23 mars 2011

På väg hem efter jobbintervjun

Sitter på stationen i Borås och väntar på att tåget ska komma. Har precis varit på intervju för jobbet som jobbcoach i Borås...verkar vara ett jättekul jobb, väldigt flexibelt och självständigt. Tyvärr kändes det inte som om intervjun gick så himla bra så jag är lite besviken på mig själv, att det ska vara så svårt att svara på frågorna, känns ju bara som att man sitter och skryter:) tjejen som höll i intervjun var väldigt trevlig i alla fall så det underlättade ju lite.Nu är det bara att vänta och se, men med tanke på hur det kändes så förväntar jag mig inte särskilt mycket...men det ju klart att man hoppas:)

Nu vill jag komma hem så jag kan fortsätta med tentan, den här tentan är så sjukt svår. Brukar inte ha såna här enprma problem att ta mig igenom en tenta...kommer verkligen få spendera hela helgen om jag Ska hinna!!

2 kommentarer:

  1. Jag tror att det gick alldeles lysande! Man analyserar alltid för mycket efter intervjuer och sånt. Håller tummarna för dig nu! :)

    SvaraRadera
  2. Tack fiiina du! Jo man gör väl kanske det...hoppas hoppas hoppas :)

    SvaraRadera