tisdag 15 mars 2011

Desperate Houswives!!

Undebart väder idag men jag har inte haft ork att ta mig ut...har dock suttit på altanen och läst en liten stund, tills det kom en stor äcklig spindel och skrämde iväg mig...nackdelen med vår och sommar är helt klart alla äckliga kryp som ska ta sig friheten att vara i min trädgård, nästa vecka ska jag köpa en giftspray och sen får vi se om de vill komma och hälsa på!

Har en del att göra denna sista vecka inför tentaveckan men det tar emot och jag får inte särskillt mycket gjort. Dessutom sitter jag redan och tycker synd om mig själv i förväg eftersom nästa vecka blir jobbig! Har läst 40 sidor och hunnit med att städa huset idag, får väl vara nöjd med det...40 sidor till ska läsas innan jag bänkar mig framför tv:n för att äta hemgjorda hamburgare och kolla på säsongsprämiären av DESPERATE HOUSEWIVES...jääää!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar