måndag 25 april 2011

Undebar påsk!

Nu kommer en lite längre uppdatering! I Lördags var jag som sagt i Ullared med familjen. Gjorde en del bra inköp. Bland annat så köpte jag högtalare till min Iphone, jättesmidiga då högtalarna är sladdlösa så man kan ta med dem ut i trädgården eller vart man nu vill lyssna på musiken :) Köpte även lite kläder och lite annat smått och gott!

I söndags förmiddag kom brudarna på besök. Det blev en härlig fika ute i trädgården. Emma hade med jättefina muffins som hon så snällt bakat till oss. Man kunde ju tro att det var sommar på riktigt, solen sken och det blev riktigt varmt så vi passade på att sola lite efter fikat! I söndags kväll kom Camilla, Dahl och söta Selma på besök så då blev det självklart grill och vin, lovely!!!

Idag försökte jag få lite vettigt gjort men det är ju svårt i detta fina vädret. Fick i alla fall gjort räkningarna och tvättat. Dessutom tog jag och Jonas cykeln till willys och storhandlade. Blev fem påsar så det var lite svårt att cykla hem med allt, men det gick :)

Nu ska jag vila en stund och sen är det dags att ta tag i pluggandet eftersom det inte har blivit så mycket av det i helgen. Nu är det dags att återgå till verkligheten...på fredag är det tenta och jag är fruktansvärt oförberedd.
Emmas fina påskmuffins
Högtalarna till Iphonen som jag köpte i Ullared

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar