tisdag 30 augusti 2011

Träningsvärk!

Första skoldagen är avklarad. Gick väl ganska bra men nu känner jag mig helt slut! Har iofs inte ansträngt mig vidare mycket men bara att gå upp på morgonen är en utmaning just nu. Kommer verkligen ta ett tag att vänja sig vid detta. Trevligt att träffa alla klassisar igen iaf, var ju så himla längesen man sågs nu!

Imorgon och på torsdag har jag ingen skola så imorgon passar jag på att åka en sväng till Åsle för att hälsa på Karin och de två småttingarna Olle och Vidar. Efter det är det bara plugg och träning på schemat! Hoppas bara att träningsvärken ger med sig med lite för som det är just nu så känner jag mig som 80 år! Hur kan man vara såhär otränad...skrämmande!!

Sa ju att jag skulle lägga ut lite bilder från Cypern men jag orkar verkligen inte greja med kameran just nu. Får blir en annan dag...imorgon kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar