måndag 29 augusti 2011

Nu kör vi!

Hemma efter första träningen på ett tag. Kunde ju gått bättre men för att ha haft ett uppehåll så är jag ändå nöjd. Blev 3 km men ökade i hastighet istället eftersom jag vill få upp flåset ordentligt. Målet är ju att kunna springa halvmilen på 30 minuter....men där är jag inte än :) Nu är jag lite sugen på att börja träna på TK istället. Dels för att det ligger nära men främst för att jag börjar känna mig redo för lite pass. Skulle kunna tänka mig lite Pump, lite step och lite annat....men jag vet inte om jag vågar. ;)

Har satt upp ett matschema också eftersom jag vill börja äta mer och oftare. Eftersom jag velat gå ned i vikt innan så har jag ätiti lite mindre än vanligt men nu är det dags att öka lite så att jag varken går upp eller ner mer. Min vikt ligger nu på strax under 58 kilo vilket betyder att jag lyckats gå ned 15 kilo sen start. Känns riktigt kul att se resultat av allt hårt slit på gymmet och att det lönar sig att inte ta den där fikan varje dag! Nu äter jag fem gånger per dag, vilket känns sjukt mycket men det sägs ju att det ska vara optimalt och då får vi väl tro på det! Frulle, mellanmål, lunch, mellanmål och middag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar