måndag 29 augusti 2011

Sommaren är slut!


Nu är jag tillbaka igen efter mitt lilla semesterupphehåll :) Har varit i Cypern med Tina och bara njutit av sol och bad i det klarblåa vattnet. Perfekt avslut på mitt redan så undebara sommarlov! Kommer en liten uppdatetering av resan med lite bilder imorgon!

I fredags när jag kom hem från landvetter åkte jag raka vägen till Ållevi för att kolla när brorsan spelade match med united. Tyvärr gick det inte alls som vi hoppats på men än så länge ser det ju ändå väldigt bra ut och vi hoppas själklart på en serieseger! Väl hemma sen så överaskades jag av röda rosor, vin och jordgubbar med choklad av älsklingen. En sån söting han är min karl ;) På lördagen åkte jag, mamma, Ludde och Jonas till skövde för att njuta av lite god mat på matfestivalen. Blev en riktigt fin och mysig kväll med några riktigt goda rätter och lite vin. I bilen på väg hem började det dock ösregna så vi hade riktig tur!

Idag tog mitt sommarlov slut, känns inte alls bra! Har ju vant mig vid detta nu :) Nu börjar stressen med skolan, tidig uppgång, väntan på tåg och sena kvällar med läsning. Dessutom börjar jag träna nu igen efter mitt lite för långa uppehåll! Får väl se hur detta kommer att gå efter min slöa sommar men förhoppningsvis kommer man snabbt in i det!

Fick för övrigt veta att jag klarat min sommarkurs. Fick B i kursen vilket inte säger mig så mycket men det är väl helt okej....tror det är en skala mellan A-F. Nu har har jag läst ikapp allt så att jag med säkerhet kan sluta en termin innan alla andra. Känns riktigt nice att veta att det bara är en termin kvar nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar