måndag 15 augusti 2011

En tur till Skövde


Idag började älsklingen jobba igen och jag ville inte vara sämre så strax efter sju var jag uppe för att ta tag i allt som behövdes göras. Hann till och med börja packa lite smått vilket är skönt för jag tar GOD tid på mig när det gäller packning. Sen så var jag och mamma i Skövde också, tanken var att jag skulle hitta en bikini eftersom jag inte har nån, men det finns ju knappt några kvar i affärerna...är nog lite sent ute! Blev lite andra inköp iafl.

Nu ska jag lägga mig och börja läsa lite artiklar inför nästa kurs. Kursstart är nära nu och jag vill inte hamna efter det första jag gör! Måste börja läsa innan annars har jag inte en chans då vi har drygt 1200 sidor att läsa på fyra veckor! Ska allt bli lite märkligt att börja skolan igen efter så långt uppehåll...allt läsande, alla tider att passa, allt pendlande. Känns som en evighet sen! Dessutom har en utav vännerna i klassen beslutat sig för att hoppa av utbildningen och det känns självklart tråkigt. Men det kommer nog bli helt okej när man väl kommer in i det och jag har ju bara en termin kvar så man börjar se slutet :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar