måndag 1 augusti 2011

sol och bad =)

Vilken semester jag har haft! Är verkligen lyckligt lottad som har kunnat vara ledig så mycket. Blir väl sista sommaren där man bara kan plugga, nästa sommar har jag förhoppningsvis jobb och då bara några veckor ledigt. Men det är då...just nu njuter jag för fullt av allt som sommaren har att erbjuda!

De sensaste dagarna har varit toppen! I lördags var det inflyttningsfest för Krille och Zandra som har köpt hus. Jättetrevligt var det och vädret var toppen så vi kunde till och med sitta ute och njuta av grillat och god dricka :) Efteråt gick vissa av oss till plantis och fortsatte festandet där. Lyckad kväll!!! Dagen efter var jag väl mindre pigg om man säger så, men trots det lyckades jag ta mig upp ur soffan och in i bilen för en trip till Lidköping och till vår båt. Perfekt med en båttur när man är lite seg och inte orkar göra så mycket. Försökte mig på att fiska lite, badade och hade mysig picknick. Riktigt härlig kväll. Det blev sent så vi sov över i båten och idag har det blivit ännu mer bad, sol och fiske. Fick till och med napp idag, tre stycken stackare fick jag tag på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar