söndag 14 augusti 2011

Massa planering!

Nu har stressen gällande plugg och hus lagt sig lite och vi har kunnat njuta av våra sista semesterdagar tillsammans. I två dagar i rad har vi nu spenderat kvällarna på uteserveringen på ströget. Har verkligen lyxat till det med god dricka, förrätter,  massa oxfilé och efterrätter. Mums!!!

Igår var jag i Vreten och kolla när brorsan spela match! Slutade med vinst men det var knappt för det såg inte alls bra ut på plan. Jaja, det är ju poängen som är viktiga och hittils är de obesegrade så än så länge ser det ju riktigt bra ut.

Idag har jag planerat en massa inför kommande månader...ni som känner mig vet att jag älskar att planera :) Scheman, listor och mål har satts upp och en massa annat bra till plugget. Vill ju börja höstterminen med de bästa förutsättningarna :) Resten av dagen ska jag ta det ganska lungt. Förutom att tvätta massa kläder till resan så har jag inte mycket inplanerat.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar