söndag 7 augusti 2011

3 veckor kvar...

Inte hänt vidare mycket de senaste dagarna. Har mest varit hemma och fixat med huset. Nu ska jag försöka bli klar med sista uppgiften för imorgon finns en massa andra måsten som ska tas tag i. Fick för övrigt reda på att jag blivit godkänd i de 8 första uppgifterna jag gjort i sommarkursen så nu gäller det bara att klara av denna sista uppgift i tid och sen är sommarplugget gjort, inte för att jag gjort mycket men :)

Nästa vecka är sista semesterveckan för mig och Jonas. Tyvärr kommer vi ha riktigt mycket att göra med huset då me men jag hoppas att vi kan komma iväg någonstans någon dag iafl. Kanske någon hotellövernattning någonstans, vore mysigt! Sen har jag ytterligare två veckor ledigt varav en kommer att spenderas i Cypern! Älskar sommarlov :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar