torsdag 11 augusti 2011

Sommarkursen är klar!

Nu är sommarkursen klar...en hel dag innan deadlinen också! ;)  Känns riktigt skönt att ha den gjort. Nu gäller det att bli godkänd också men det ska nog inte bli några problem. Var inte någon jätteansträngande kurs om jag ska vara ärlig. Fick dock ändå lite panik i slutet eftersom jag aldrig lär mig att göra saker i tid.

Nu börjar huset bli okej också. Alla brädor är uppe och hantverkarna har börjat måla. Ska bli så skönt när allt det är färdigt och man slipper vakna av dem klockan sju på morgonen. Resultatet kommer ju att bli bra iafal och det är ju det viktiga =)

Förutom plugg så har jag checkat av hela listan med måsten som hopat sig. Fått massa gjort! Nu tar jag en riktig slöhelg och sedan är det dags att böra plugga till nästa kurs lite smått.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar