tisdag 9 augusti 2011

Inte en lugn stund...

Ännu en dag ute med massa målande och fixande med huset. Idag kom även hantverkaren. Än så länge tycker jag han verkar jätteduktigt, ingen pratsam typ dock. Men han jobbar på som bara den och det är ju det som är det viktiga! Dessutom fick jag massa hjälp av mamma Marcos och Carlos som alla var här och målade. Som tack bjöd jag på pizza vilket innebär att det är tredje dagen med utemat. Inte bra...men såå gott och smidigt när man inte hinner hålla på och laga!

Imorgon ringer klockan 06.30 och då är det dags att ta tag i hemtentan. Sista uppgiften för sommarkursen! Har tre dagar på mig innan den ska vara inne och jag känner mig gött stressad eftersom jag varken läst böckerna eller har någon idé vad jag ska skriva om. Men jag hoppas på en produktiv dag så det ska nog gå bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar